Saturday, April 23, 2011

Pown Juhaida wanna be


"tak guna ada berukband kalu x bermuka buku,
tak guna ada berukband kalu x sempat nk berblogging... "

ku gagahi jugak buka blog nie...setelah 2bln setengah berada di ipgrm..sesungguhnya masa amat mencemburui aku..ni kebetulan, mlm nie mood nk bt esemen xdak (padahal esemen xpenahnya habis, bertambah dan bertambah lagi ada la)..kalu tak, idok sempatnyer...hihihi..
bunyi mcm sibuk giler jer sy ni mgalahkan YB..ye o jer..but the thru fact, kpli make me become the busiest person..kudrat pun xdak dah..da hari2 yg bt aku terkelepek atas tilam murah puan yang kede..kehkehkeh..tp ok la sbb this is what i've been asked for and waited for...so nk xnk aku kena jugak kuatkan semangat tekadkan hati habiskan course ni sampai nov nnti..thanks to abg n my fmly yg always be by my side. memberi bahu for me to lean off, menahan telinga ketika sy mengeluh dgn segala ketensionan, kegeraman, kemakan dalam, kemembaraan dan semua yang sewaktu dengannya.huhuu.. as time goes, i've completed b.i.g n pbs... so now tgah prepare diri untuk praktikum somewhere in july and also jengjengjeng..big preparation mentally and 'physically' untuk menukar status kepada pn.juhaida nearly in 1 week time..hhehhe..so far sekrg xdak rsa nervous lagi la walaupun classmate dah dok ngusik hari2 and even ramai lecturer pun dah tau yg ank murid depa ni nk menikah, tp aku relax ja lagi..mgkin bila dah on the way balik kulim nnti baru rsa neves kot..hopefully everything berjalan lancar...suma persiapan kat kg aku serah kat bantera guru ja..hehheh..mak aku..sb aku xdan dah nk bt pa, sampai kg jumaat, sabtu pagi aku bakal diijabkabulkan...hehhhe..waaaa..better late then never, akhirnya sampai jugak hubby aku yg nek siput babi tu..lambat nooo..terlebih target 4 tahun..kalu dlu org tny bila nk kawin, dgn confidentnya aku jwp umur 26thn...sekali ampesss, yg bercinta bgai nk rak..cinta kari, biskut meri suma hanya skadar penyumbang dalam mencari erti kehidupan..tahun demi tahun..yg kenai 1tahun lebih & fmily arrangement ni yg merealisasikan kisah cinta sy (huhuhuhuhu), insyaAllah cinta dunia akhirat lah hendaknya, insyaAllah..2011 sy dpt sume jaminan masa depan sy..cinto sejati n kerjaya impian..

Thank you Allah..semoga semua nikmat yang Engkau berikan ini tidak mengkufurkan aku, malah menjadikan aku hamba yang bersyukur, lebih bertakwa n beriman kepadaMu.




me at kpli :



i khtiar hidup KRS, roti yg sedap jugak, dlu msa bdak smksb bt time camping pengakap tekak aku geli nk mkn..hhahah

bina insan guru @ PD @ kem komandan yang sporting gila..suma org concern muka aku burn ( tak cantik nnti kawen k.ju!! ) psiko2





back to routine of esemen yg berlambak, rushing2 day, class yang pack...tp lecturer yg best & shempoi



bersama komanden napi yg ntah pape..layan zaz...

bantu mula krs..with pak wan kami


No comments: