Tuesday, July 19, 2011

MY NEW LIFE

my new life being a weekend wife and fulltime student...walla so penat, buat bak kata asben, 'banyakkan sabar, kejap jer lagi'..insyaAllah..akan ku gagahi jua lagi 4 bulan nie..5 bulan dah boleh harungi xkan 4 bulan lagi xleh erk..these are what i've asked from Allah and alhamdulillah telah dikabulkan doaku untuk menjadi seorang isteri dan guru..walaupun aku seorang hampa yg khilaf ini sering lalai, sering berbuat dosa namun Allah tetap syg pada aku, mengabulkan doa-doaku. harap aku & asben bertambah2lah ingatan dan keimanan kepdaNya, insyaAllah....


ermm, it has been long aku x menjengah ke blog ku yang dah bersawangan nie...sgtlah kasihan blog saya..jdi arini, cm hati nie tergerak lak nk pegi jenguk and post 1 entry buat mungkin julun-julun kalinya..hahhahha..

mungkin kali dlm post julun2 kalinyer nie aku leh tempek ckit gambo event2 yg berlaku 2 months back kot...atleast leh gak ushar2 bilo aku doh tua and ank cucu dah besor kang.xdak maknenyer depa nk bukak album tok nek depa nie hah,atleast dengan kewujudan blog nie, ank cucu xleh la dok pelecey tok depa nie sebab gedeban cm depa juga sb idok ler bute IT, tahu jugak berfacebook dan blogging..ye haaaa..yeyeh


posing maut cket..

setelah diijab kabulkan..


2D1N di Colmar Tropicale, Bukit Tinggi
ni ja gambo yang berjaya di tempek..ni pun bercinta nk upload...apo ke hee ntah..tensi aku..xpo lah nie ja pun daa rezki nk di layanzzz

No comments: