Wednesday, September 30, 2015

Family Trip@Ho Chi Minh City

Lum sempat up entry on BandungTrip 2014, tetiba HoChiMinhTrip2015 plak yg enterprem..apa nok buek, den bz yg amat..hahha..sampai comping pun ala-ala ja so~so ja layan..so xberapa nk masyuk sgt la rezki comping untuk dis year..last menang cuma dr Bluinc Eh mag June Promo yakni Perfume Set NinaRicci worth RM300++ ka kalu xsilap..alhamdulilah sbb mmg teringin sgt nk menang perfume..wangi semerbak tu..bertambah wangi sbb dpt ceme..hihihi..so tempek skit gambo perfume yang wangi  tu.
And nak jugak tempek gambar best FamilyTripHCM2015. Tak berkesempatan utk bawak arwah ayah, walhal tiket flight beli seminggu sebelum arwah pergi selamanya..Apapun Ayah tetap terpahat dalam hati kami.Alfatihah..tenanglah Ayah di sana..Dan bersyukur kerna masih diberi ruang oleh Allah utk mengembirakan hati mak.. 

 At Mekong River Cruise
 Lunch at Halal Mekong Restaurant
 At Chu Chi Tunnel
 The best coffee we ever had

Actually ada byk jugak menda baik yang jdi pd aku bg tahun 2015, in state of sukses dlm study, aku jugak dilimpahi rezki lain yg mmg aku langsung xjangka iaitu segala kerja keras aku sebagai cikgu diiktiraf..syukur2 alhamdulilah..bukan untuk bangga or riak sbb aku pun xexpect nk dpt seawal ni sbb bgi aku masih ramai yg layak, knp bos pilih aku?pasti ada sbb n hikmahnya dan mungkin Allah nk aku anggap ni adalah anugerah utk aku jadikan dorongan n motivasi utk aku kerja dgn kuat lagi, lebih baik lagi, lebih ikhlas lgi.. demi sapa?demi anak2 bangsa aku la.. 

No comments: