Saturday, January 29, 2011

PemBuka TiRai 2011

Pada suatu hari di akhir bulan Januari, tahun 2011 dengan tiba2 aku teringat yang aku ada blog..hahahha..ini kerana aku sudah kembali bekerja depan PC, bukan lagi depan student...jdi aku da 8 jam sehari x 6 hari seminggu untuk mengapdet blog or login FB.hhahhah..sound seronok tp aku nie type yg cepat borink dengan benda2 nie suma..jdi sebab tu la aku punya kewujudan tenggelam timbul. And the worst part Just wondering 1 entry per year..tooo bad..hahaha ( capT kata anak dia dah tumbuh gigi masuk last entry, entry kali nie pasti dia komen anak dia dah nk berkhatan dah..kukikukikuki) 1st time step into my blog, mmg terbukti byk betul sawang..hihihi..apa nk boh kat 1st entry of the year erk...:?
I think a lot have change too, buttttttt still 1 thing that remain unchanged..

The one which is still remain the same is my desire profession, as im still failed to make it. Last KPLI, still "Maaf, nama anda tidak berjaya ditempatkan dalam senarai calon KPLI -sr Ambilan Januari 2011".grrrr tension!tension! Sgt cedih tau..most ppl around me said 'sabar!belum rezki'..Ya, true but org yg melihat tak sama seperti org yg menanggung..watever lahh, yg penting i will never give up, cuba lagi sampai dapat. Bak kata pegawai kat BPG, KPM tu (dengan muka innocent ) KPLI leh mintak sampai umur 35 yer. :p..(dalam hati aku ngn fid ---> ada api yg tgh terbakar).untuk kpli pun aku tetap pegi menebalkan muka 14inch untuk bt rayuan, sib bek dibuka jugak walaupun tipis harapannya..and furthermore, aku xdapat mengekalkan profession sbgai gstt..sob..sob..sedey jugak sbb dah xleh nk menabur bakti pd anak bangsa, tp apalah dayaku sbb suma bergantung pd rezki, mcmna ganas pun deme protes, xdak rezki xdak ugak ler jawabnyer..masih mengharap satu lagi chance tuk dpt gstt pend.khas..tp apapun, "setiap pa yg berlaku suma ada hikmah di sebalik kejadian". +ve kan diri.upon my 2 years service as a teacher, i found its very2 seronok to be a teacher a.k.a aku mula jatuh chenta ngn profession nie.chaiyo! untuk aku.akan ku usahakan sehingga ke titisan yg terakhir.( xdapek ler sampai ujung nyawa..sampai umur 35 la kira sbb 2lah umur max boleh apply gov)..hohoho

But 1 thing have change in my life :)..which is >>>>>>>>>>>>>>>>>

*

*

*

*

taraaaaaa.....

that's my future m.i.l


aku telah pun menukar status aku dri single kpd 'engaged'...wakakkakka.wink!wink!.kalu de org kutuk belakang "tu pun kecoh org dah beranak pinak, berbini2 xkecoh pun ek " ( ade ku kesah, aku punya blog, aku punya suka daaaaaaa )..hahhaha..and nearly soon going to change to 'married'..insyaAllah..jdi apa yg aku suka 2011 salahsatu daripadanya yg dpt mengcaver kesedihan aku xdapat KPLI ialah my wedding preparation..hehhehe mmg now tgah dalam hati ada bertaman2 la..best gak..layanzzzzz..

No comments: